Kategorie zboží
Filtr: barva
Značky


Přehled značek

Vše o nákupu

Jak nakupovat

  1. Vyberte zboží z internetového obchodu MojeGalanterka.cz
  2. Na stránce produktu (detail zboží) zvolte požadované množství a klikněte na „Přidat do košíku“.
  3. V horní části stránky se Vám zobrazí hodnota nákupního košíku a jeho obsah.
  4. Můžete dále pokračovat v nákupu.
  5. Pokud jste již našli vše, co potřebujete, zvolte možnost „Nákupní košík“. Tato volba Vám umožní zkontrolovat obsah Vaší objednávky, změnit počet zboží nebo položku odstranit. Pro přepočet ceny použijte „šipky“, pro vymazání položky použijte „křížek“.
  6. V případě, že máte dárkový poukaz nebo slevový kupón - v tomto kroku (tj. v nákupním košíku) je možné jej použít.
  7. Pokud jste si jisti správností Vaší objednávky, klikněte na „Objednat“.
  8. Stránka „Objednávka“…

Krok 1: Možnosti objednávky:

a. Přihlásit se (v případě, že jste zaregistrováni).
b. Zaregistrovat se (pro opakované nákupy doporučujeme „Vytvořit účet“).
c. Objednat zboží bez registrace.

Krok 2: Detaily platby - zadejte adresu plátce, který bude uveden na faktuře.

Krok 3: Detaily dopravy - zadejte adresu příjemce, kterému má být objednávka dodána.

Krok 4: Způsob dopravy - vyberte způsob dopravy, který Vám vyhovuje – jak chcete zásilku doručit.

Krok 5: Způsob platby – vyberte způsob platby.
U tlačítka „Pokračovat“ musíte zároveň potvrdit souhlas s textem „Obchodní podmínky“.

Krok 6: Potvrzení objednávky - zde uvidíte rekapitulaci Vaší objednávky, včetně celkové částky k úhradě.
Nyní stačí „Potvrdit objednávku“ a tím je objednávka uložena.

Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali, Vám bude automaticky doručen e-mail s potvrzením objednávky. Jedná se potvrzení přijetí objednávky, které obsahuje platební údaje: bankovní účet, variabilní symbol a částku k úhradě.

 

Zrušení objednávky

 

Způsoby dopravy a možnosti plateb

 

Expedice zboží a dodací lhůta

 

Reklamace

 

Často kladené otázky

Kdy dostanu zboží?
Odpověď: Po přijetí objednávky a ověření platby (při bankovním převodu) je zboží vyexpedováno a předáno dopravci (přepravní službě).

Je možnost se na zboží nejdříve podívat?
Odpověď: Ano, na zboží se můžete podívat ve výdejním skladu v Olomouci. Svůj požadavek nám napište e-mailem (viz. „Kontakty“) a dohodněte si termín a čas návštěvy skladu.

Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám?
Odpověď: Pokud v internetovém obchodě nenaleznete zboží, které sháníte, zašlete nám poptávku přes náš kontaktní formulář („Kontakty“) nebo e-mailem.